יום רביעי, 25 באוגוסט 2010

פרוגרמה- תוספת טפילית לבניין



בד בבד עם פיתוח מצבי התוספות שיפורטו בהמשך (סורגים, תריסים, מרקיזות, מרפסות כביסה, מרפסות רגילות ומרפסות סגורות)
הראינו דוגמא לשיכון הממחיש מספר מצבים של התוספות.
כאשר הרעיון המרכזי של התוספת שלנו היא 1. לייצר אחידות בחזית תוך שימוש באותה שפה מבנית לכל סוגי התוספות
2. לאפשר גמישות לדיירים לשנות את מצב התוספת ע"פ הצורך.




2 תגובות:

  1. The analysis of the building is good in terms of the plans sections and elevations,. The photos do not require photoshop at this point! I believe that if you have the material in plan and section you can now develop the program in plan and section and better illustrate your model in plan and section on the existing material. We are not after the illustration of how it might look, that save for the end. For now we want to see how it works and how it changes for different users...
    D

    השבמחק
  2. אני אהיה קצת יותר בוטה מדיוויד ואומר לכן שאתן חייבות להיות בקורתיות על העבודה שלכן. כמשמדברים על אסטטיקה ואחידות צריך לעמוד מאחורי זה. ההצעה שלכן לא עושה את זה. הסורג נראה כמו תריסורג קיים והמסתור כביסה שלכן לא נראה יותר טוב מהקיים. מה גם שאתן מתעלמות מאלמנט מכוער משמעותי בבניין - המזגן!!! גם בו צריך לטפל. אני מסכים עם דיוויד שהפוטושופ מוקדם מדי אבל אם כבר עושים אותו לפחות שההצעה שלכן תיראה פי כמה יותר טוב ממה שיש עכשיו וזה לא המצב.
    תתמקדו בפתוח הרעיון שלכן ותהיו בקורתיות כלפי התוצאה - היא צריכה להראות טוב בסוף על מנת שהיא תהיה משכנעת. והיא צריכה להיות גם חכמה ויעילה בתפקוד שלה בכל סיטואציה.
    בהצלחה ומחכה לראות עוד הרבה חומר שמראה את התפקוד של האלמנטים.

    השבמחק